Skip to main content

Tęczowy quilt / Rainbow quilt

Po roku pracy, tworzenia nowych wzorów i wielu godzin szycia powstał mój wymarzony tęczowy quilt. Wszystkie siedem wzorów zaprojektowałam sama przy użyciu Quilt Assistant (darmowy program do tworzenia wzorów). Możliwe że za jakiś czas opracuję je na nowo w Electric Quilt ale tymczasem są dostępne za darmo na Craftsy lub Google Drive (szczegóły w każdym ze wzorów, a pełną listę moich wzorów znajdziecie w zakładce TUTORIALE).
After a year of work I finished my Rainbow Quilt. All patterns are made by my in Quilt Assistant and you can check them and download here: CLICK - TUTORIALS.


Gdy miałam już kilka pomysłów na wzory znalazłam informację o wystawie The Scottish Quilt Championships Edinburgh i stwierdziłam że to będzie mój cel i motywator! O wystawie napiszę więcej za tydzień gdy się odbędzie!
When I started work on in I found information about The Scottish Quilt Championships Edinburgh. It will take place on next weekend and it was my motivator to finish the quilt.


Quilt miał być tęczowy więc zamówiłam do niego 700 guziczków i w ostatnich tygodniach męczyłam te maleństwa ale nareszcie doszłam do końca!
To finish my rainbow quilt I bought 700 tiny buttons. It was hard to sew them all on but now it's ready!


Pikowanie Matchstick Quilting zrobiłam dzięki tutorialowi Gosi z bloga Quilts My Way. Jedynie takie pikowanie wydało mi się odpowiednie. Użyłam bezbarwnej nici i nie ukrywam że była to żmudna praca bo quilt ma wymiary ok 135x135 cm.
I made my first time matchstick quilting on it using Gosia's tutorial (from her blog Quilts My Way). I used invisible thread and it take me some time to quilt it because of the quilt size 52 x 52 inch.  


Lamówkę zrobiłam z brzegów fabrycznych, chciałam by było w nich jak najwięcej znaczników kolorów.
The binding is made from selvages.

Po wielu chwilach zwątpienia, gdy największym dopingującym był mój mąż, udało mi się ukończyć quilt i zobaczymy teraz jak będzie się prezentował na wystawie. Bierze udział w konkursie w kategorii Memory Lane. Do obejrzenia w przyszły weekend 22-24 września w Edynburgu.
It wasn't the easiest quilt to do and I had many moment of self-doubt but my husband was cheering me all the time! Now I'm waiting for next week Quilting Show in Edinburgh. My quilt is taking part in competition in category Memory Lane.


Uzupełnienie - zbliżenie na guziki.
Update -  closeup on buttons.



http://quiltsmyway.blogspot.co.uk/

Comments

  1. Replies
    1. A gdzie te guziki? Przyszylas 700 guzików! ? ��

      Delete
    2. Guziki takie małe że słabo je widać ;) na części obramowania każdego z obrazków są. Dokładnie 705 :)

      Delete
  2. Piękny i energetyczny quilt! Podziwiam: za moje ulubione PP (aparat i most skradły moje serce), za pomysł z guzikami i za cierpliwość w ich przyszywaniu.
    Wystawa to świetny motywator do skończenia ;)
    Życzę powodzenia na wystawie i czekam na relację
    Kamila

    ReplyDelete
  3. To prawdziwe dzieło. Praca jest fantastyczna, pełna kolorów i pozytywnej energii. Szczerze podziwiam za umiejętności i cierpliwość. Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  4. Śliczna praca i taka kolorowa ale guzików przyszywania
    nie zazdroszczę hihihi - pozDrawiaM ciepło ;)

    ReplyDelete
  5. Wygląda naprawdę ekstra !! Cieszę się, że tutorial się przydał.
    A te guziczki, to świetny pomysł !

    ReplyDelete

Post a Comment

Dobre słowo motywuje :)

Popular posts from this blog

Patchworkowa Piłka (2) - Tutorial / Patchwork Ball - Tutorial

Christmas Caroling RAL 2017 Live!/ Świąteczne Kolędowanie RAL 2017 - Już jest!

Jak uszyć węża - tutorial