Skip to main content

Torebka z kokardą razy dwa

W zeszłym roku powiedziałam sobie, że na urodziny torebki szyje się szybciej niż poduszki więc w tym roku uszyłam torebkę listonoszkę dla 10-cio latki.


Torebka wyszła szybka, prosta, nie w do końca w guście mojej Córki ale nawet Jej się podoba i jest w guście Koleżanki. A przy okazji nauczyłam się robić kokardy.


Druga torebka listonoszka szyła się niemal równocześnie z poprzednią. Jest dla mojej Córci, bo zobaczyłam ostatnio, że poprzednia torebka którą dla Niej uszyłam osiągnęła kres swych dni i była już za mała.


Zużyłam kawałek pomarańczowego pluszu (szyło się okropnie...) i ostatni kawałek tkaniny z końmi, który już dawno był "zaklepany" w tym celu. Kokarda też musiała być! A torebka od razu poszła w ruch i pojechała z nami na niedzielną wycieczkę.


Teraz czas wrócić do szycia bloków paper piecing. Dziękuję, że do mnie zaglądacie!

Comments

  1. Rewelacyjne torebki.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. Fajne torebusie - pozDrawiaM ciepło ;)

    ReplyDelete
  3. Obie torebki ekstra. Kokardy fiu..fiu...Śliczna ta tkanina wewnątrz torebki córci:-)
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  4. Obie fajne i pozyteczne.Kokardy opanowalas wiec teraz mozesz tworzyc podusie z kokardami,,tez takie szylam.Pozdrawiam .)

    ReplyDelete
  5. Son unos bolsos muy bonitos y coloridos.
    Besos

    ReplyDelete
  6. torebkę szyjesz szybciej niż poduszkę? zdolna jesteś! fajnie wykorzystałaś "wystawowe tkaniny" w środku torebki ... że też nie mam coreczki :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Dobre słowo motywuje :)

Popular posts from this blog

Patchworkowa Piłka (2) - Tutorial / Patchwork Ball - Tutorial

Christmas Caroling RAL 2017 Live!/ Świąteczne Kolędowanie RAL 2017 - Już jest!

My Happy Place Row Along 2018