Skip to main content

Alfabet + wiatrak PP się przypomina

Nabyłam ostatnio (za gorącymi namowami męża i jego kliknięciami) na ebayu trochę nowych naparstków. Jedna aukcja szczególnie mnie cieszyła, bo zasiliła cele charytatywne więc mogłam się pocieszać że wydajemy pieniądze w naprawdę dobrym celu a nie tylko ku uciesze naszych oczu :)



Na początek alfabet kwiatowych wróżek. Ucieszył bardzo moje dzieci, które odpakowywały z nami naparstki i potem ustawiały literki w odpowiedniej kolejności. Każda wróżka ma swoje imię wpisane w środku naparstka a każdy naparstek jest równie piękny z przodu - z literką, jak i z tyłu - z wizerunkiem wróżki.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

W zestawie znalazły się też dwa miesiące - niby takie same ale są z dwóch wytwórni i nawet różnią się rozmiarem



I piękny naparstek z jeżynami w kształcie identycznym jak te wróżkowe.


Przy okazji przypominam o trwającej do 31 stycznia mini zabawie w szycie tęczowego wiatraka z mojego wzoru paper piecing. Jeśli ktoś zapomniał a miał ochotę to jest dobra okazja do mobilizacji! W przeciwnym razie gazeta zostanie dla mnie na pocieszenie ;) Zapraszam!

Dziękuję za tak pozytywne komentarze o półeczce naparstkowej! Bardzo nam miło!
Ula


Comments

  1. Wspaniały "wróżkowy " zestaw.Baaardzo udany zakup.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. Wróżkowe naparstki są piękne !

    ReplyDelete
  3. Przepiękny jest ten wróżkowy alfabet, cudeńko! A do tego porcelanowy i znanej wytwórni, super zestaw do kolekcji! Rewelacja!

    ReplyDelete
  4. Ten naparstkowy alfabet jest przepiękny!!!! i na dodatek z każdej strony. Ja miałabym dylemat którą stroną te naparstki ustawic:)Cudne naparstki!!!
    Pozdrawiam Cię serdecznie

    ReplyDelete
  5. Przepiękne naparstki kupiłaś,śliczne są:) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. Ładna ta kolekcja z małymi,kwietnymi elfami,też taką posiadam w postaci kartek pocztowych:)

    ReplyDelete
  7. Bonita colección de dedales y didácticos.
    losdedalesdepumuky.blogspot.com.es este es mi blog.
    Saludos.

    ReplyDelete

Post a Comment

Dobre słowo motywuje :)

Popular posts from this blog

Patchworkowa Piłka (2) - Tutorial / Patchwork Ball - Tutorial

Christmas Caroling RAL 2017 Live!/ Świąteczne Kolędowanie RAL 2017 - Już jest!

Jak uszyć węża - tutorial