Skip to main content

Organizer na piloty

Chciałam Wam dziś pokazać organizer na piloty, który uszyłam specjalnie na okrągłe Urodziny dla mojej Mamy. O organizerze Mama wspominała już chyba 3 lata temu, nawet kupiłam materiały żeby uszyć go w komplecie do poduszek i gazetnika, ale nie mogłam teraz na szybko dobrać do tego tkanin i wpadł mi zupełnie inny pomysł do głowy. Wykorzystałam tkaniny z próbnika alcantary, który dostałam dawna dawno temu od Doroty (dziękuję! :) w połączeniu z lnianym płótnem. Szycie okazało się banalnie proste i efekt bardzo mi się podoba. Kanapa Mamy jest jasna więc tam na pewno lepiej pasuje niż u mnie, a że już organizer dotarł więc mogę pokazywać.



Zaskoczyłyście mnie pozytywnymi komentarzami dotyczącymi spodni! Bardzo mi miło i bardzo Wam za nie dziękuję! Więc w tajemnicy zdradzę Wam, że dopiero wczoraj, po ponad 3 tygodniach od uszycia, zauważyłam, że nie doszyłam do końca kieszeni - zabrakło drugiego ściegu w obszyciu kieszeni- ale wtopa ;) Na szczęście nikt nie zauważył, ja już poprawiłam a Mąż tylko dziś wspomniał, że już nie ma niteczek w kieszeniach...

Jeszcze raz dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze od Was! Następny post już niebawem z dziecięcym szyciem.
Ula


Comments

  1. Ale świetny pomysł :) Na jasnej kanapie na pewno będzie wyglądał fantastycznie !!!

    ReplyDelete
  2. I jak pięknie można sobie zorganizować i ułatwić życie :-)
    Fajny :-)

    ReplyDelete
  3. Pięknie się prezentuje! Pewnie u nas by kotka pakowała łapki do kieszonek :D

    ReplyDelete
  4. Pomysłowy i praktyczny, a w dodatku ślicznie wygląda:)

    ReplyDelete
  5. Rewelacyjne. Na pewno przyda się każdemu ;)

    ReplyDelete
  6. Super pomysł. Teraz już nikt nie powie "gdzie jest pilot?".
    Pozdrawiam
    Kamila

    ReplyDelete

Post a Comment

Dobre słowo motywuje :)

Popular posts from this blog

Patchworkowa Piłka (2) - Tutorial / Patchwork Ball - Tutorial

Christmas Caroling RAL 2017 Live!/ Świąteczne Kolędowanie RAL 2017 - Już jest!

Jak uszyć węża - tutorial