Skip to main content

Fioletowe bloki i nowe jasie

Na forum Szyjemy Po Godzinach wciągnęłam się w zabawę szycia bloków, jeden na każdy miesiąc 2013 roku. Wybrałam kolorystykę, uszyłam pierwszy i czekam na kolejne bloki. Przy okazji zmobilizowałam się do ukończenia i pozszywania niebiesko brązowych gwiazd z zeszłego roku, ale efekt w postaci całej narzuty będzie gotów do prezentacji dopiero za jakiś czas.


Wykorzystałam wolną chwilę i skroiłam obfite zapasy pościelowe na kolejne jasie do szpitali. O szczegółach poczytajcie na blogu Natalii ekoubranka.blogspot.com. Tym razem uszyłam 20 jaśków.



Jutro obiecane od dawna candy, rozdawajka czy jak tam zwał :) Będzie zabawa :) 
Ula

Comments

  1. Jasie będą śliczne, kolorowe i jak dużo :)

    ReplyDelete
  2. Śliczne jaśki.
    Pozdrawiam Zosia

    ReplyDelete
  3. blok cudnie fioletowy, zapowiada się ciekawa seria...

    a jaśki... och! Ula jakie mnóstwo naszyłaś... Ty Pracusiu!
    cmok!

    ReplyDelete
  4. Piękne kolorowe jaśki i całe mnóstwo.

    ReplyDelete
  5. świetny blok,ciekawie się zapowiada.pracuś jesteś,serdecznie pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. Ile jasieczków!!! Jakie cudne, kolorowe!!!

    Blok w tych fioletach wygląda zachwycająco!!!

    ReplyDelete
  7. Swietny blok, uwielbiam fiolety! Czaje sie na ta zabawe na forum, ale jeszce poczekam z decyzja...

    Ales jaskow naprodukowala :D

    ReplyDelete
  8. Cudny blok, w jednym z moich ukochanych kolorów :)
    W imieniu dzieciaków dzięki za tę akcję z jaśkami :*

    ReplyDelete
  9. Super pomysł z tymi jaśkami ! :D
    są śliczne.

    ReplyDelete

Post a Comment

Dobre słowo motywuje :)

Popular posts from this blog

Patchworkowa Piłka (2) - Tutorial / Patchwork Ball - Tutorial

Christmas Caroling RAL 2017 Live!/ Świąteczne Kolędowanie RAL 2017 - Już jest!

Jak uszyć węża - tutorial