Skip to main content

Psi komplet

Jedyne 170 kwadratów, kilkadziesiąt godzin szycia, krojenia, prasowania itp. i gotowe :) A tak poważnie to narzuta ma tak cudowne kolory, że trudno mi się będzie z nią rozstać, a moje córce chyba jeszcze trudniej. Psy wyszły rewelacyjnie, kwadraty były najlepszą opcją żeby wyeksponować psie portrety. Niestety po drodze wypały mi różne perypetie zdrowotne, więc miałam niezłego pietra czy skończę przed świętami. Ale wszystko prawie gotowe i drugi komplet, który szyłam w tym samym czasie pokażę za kilka dni.


Do kompletu powstała psia poduszka w rozmiarze XXL


Całkiem przy okazji powstała inna poducha "pies", tym razem w rozmiarze klasycznym.


Dziękuję w imieniu swoim i Mamy za komentarze pod poprzednim postem!

W ostatnim czasie otrzymałam, aż dwa razy wyróżnienie

Dziękuję za nie Karolinie z bloga madebyma-ma.blogspot.com oraz Hance z bloga skladhanki.blogspot.com. Bardzo przepraszam, że nie będę kontynuować nominowania, ale bardzo doceniam to, że mnie wyróżniłyście i jeszcze raz dziękuję!

Comments

  1. Ta kołderka jest przecudna. Ja bym jej nikomu nie oddała...
    Jest prześliczna!!!!

    ReplyDelete
  2. wyszło idealnie, te psy są bardzo ładne, chociaż ja chyba nie podjęłabym się uszycia ich;p podziwiam twoją wytrwałość:)

    ReplyDelete
  3. A ja biję pokłony. Piękna kołderka, podusie oczywiście też.

    ReplyDelete
  4. Prześliczna narzuta,ma takie energetyczne kolorki♥Twoje piesiowe poduchy uwielbiam♥

    ReplyDelete
  5. FANTASTYCZNE!!! Dużo pracy, ale i efekt powalający :)

    ReplyDelete
  6. super narzuta! a poduszka genialna :)

    ReplyDelete
  7. Kołderka jest cudowna!!! Fantastycznie się prezentuje!!! I te pieskowe podusie... cudny komplet!!!

    ReplyDelete
  8. OOOooo, a ja myślalam, że to komplet dla psa ;) Cóż, jam blondynka całą duszą! :)

    ReplyDelete
  9. piękna kołderka! Sama bym sie nie obraziła za taką!

    ReplyDelete
  10. Świetnie wkomponowałaś te pieski PP. Całość bardzo mi się podoba:)

    ReplyDelete
  11. czysta, żywa energia... super kombinacja kolorów i łatek...
    no i te podusie - rewelacja :)

    ReplyDelete
  12. Cudna narzuta! Kolory rewelacyjne!
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Dobre słowo motywuje :)

Popular posts from this blog

Patchworkowa Piłka (2) - Tutorial / Patchwork Ball - Tutorial

Christmas Caroling RAL 2017 Live!/ Świąteczne Kolędowanie RAL 2017 - Już jest!

Jak uszyć węża - tutorial